Zapraszam do...

piątek, 21 lutego 2014

Rocznicowe CANDY


Miało być wcześniej ale wyszło później :) Moje rocznicowe CAND. Dziękuję za ten rok, to najważniejsze urodziny.Mam nadzieję, że w następne urodziny nie będę już między domami w dosłownym tego słowa znaczeniu :) Sporo się naoglądałam w Was ciekawych realizacji, część wykorzystam w swoim nowym domu. Na część mnie nie stać. Ale co tam, trzeba mieć marzenia.

Zasady CANDY- takie jak u wszystkich.

1. Zapraszam do umieszczenia komentarza- zgłoszenia pod tym postem jako zgłoszenie i chęć udziału w konkursie.
2. Miło by mi było gdybyście powiększyli grono moich obserwatorów czy kręgów :) ale nie ma przymusu :)
3. Proszę o umieszczenie banera z aktywnym linkiem do Candy na swoim blogu.
4. Candy dla blogerów...mogą być blogerzy z budowlanego bloga :) www.koszmar.mojabudowa.pl
5. O ile będę mogła paczkę wysłać na terenie Polski (mamy, taty, siostry:)) to serdecznie zapraszam osoby z innych miejsc na świecie ;)
LINK:  http://igrys123.blogspot.com/2014/02/rocznicowe-candy.html
Candy trwa do 30.03.2014 r.

















Pozdrawiam i zapraszam :)
A oto co ma m dla Was...
Lampiony czarne- 2 sztuk, tu na innym zdjęciu :)oraz mangowo -melonowe świeczki. Pachną smakowicie.Zakładki, które powstały na zajęciach z dziećmi ze świetlicy. Coś jeszcze na nich dokleję :)




17 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza,oczywiście sie zapisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem druga i też się zapisuję naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze względu na baner jednak nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że Cię odnalazłam w tym blogowym świecie..
    Przyjemnie tutaj i chętnie zostanę na dłużej..
    Przy okazji dołączam do zabawy ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wezmę udział w zabawie! nagrody są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A to i ja chętnie się zapiszę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hola me gustaria participar ,soy de otro lugar del mundo :Argentina ! puedo gracias un saludo .

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się bardzo chętnie :)
    ewcius1991@vp.pl
    baner http://kanwuje.blogspot.com/
    obs. jako futrzak1694

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj bardzo chętnie wezmę udział

    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    u mnie też candy :)

    zapisalam cie na liste moich blogow takze bede tu czesciej - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się dopisuję i baner tu zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się do Twojej zabawy , masz racje trzeba mieć marzenia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. o mały włos bym przegapiła
    jestem i ja do kolejki:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja spróbuję szczęścia :) Chociaż ostatni raczej nie wyrywają. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Marta Do i próbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.